Människorna i min favoritstad!

Nu har jag åkte hem för ett efterlägntat lov. Skönt att få träffa familj och vänner och framförallt skönt att sova i sin egen säng hehe. 
I lördags träffad jag massa saknade människor i östersund för att dansa hela kvällen.
Stina och jag gjorde oss i ordning hemma hos mig innan vi tog tåget in till Petter. Hemma hos honom hittade jag gamla polaroidkamera bilder från nyår för typ 3 år sen, där vi va glada som få.
Sedan va det fest, vi körde drickspel som slutade med att stina hade ögonbindel, jag hade is fulla munnen och frida stod på alla 4 och lekte kossa bland annat. 
Jag dansade och va glad, stina va också glad även om hon inte såg så mycket.
 Dom här <3
Sedan gick vi ner mot Oscars köpte drinkar och dansa dansa dansa! Jag och Amelia hann med en hiss-wefie också! tjohoo.
Så bra kväll, som jag har saknat dessa och östersund ahhh vet inte vart jag ska ta vägen nästan!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0