dagdrömmar om en liten by vid kusten, någonstans i världen.

 
Det är så kul med cambilder, weeho! Jag tänkte bjuda på en liten onsdagslista. Jag tycker den var kul dessutom har jag inte så mycket annat för mig.
 
Jag heter Karin Christina Sahlin
Jag är för tillfället väldigt trött, men ser fram emot lite te med Frida.
Jag är bra på överdriva saker bara för att det ska låta bättre eller till och med sämre.
Jag tycker inte om hur påverkad jag kan bli av saker som är löjliga.
Jag är dålig på att komma till skott med saker och ting.
Jag läser inte så mycket alls, men har förtillfället två böcker bredvid sängen Förvandlingen av Franz Kafka och Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow av Sara Gruen.
Jag gillar när mitt rum är helt nystädat, sängen är renbäddad. Då kan jag tända ljus och titta på en film. Detta händer då inte allt för ofta tyvärr. 
Jag sjunger även om jag inte borde...
Jag älskar helger då jag kan ligga kvar i sängen en extra timme med mina 3 katter kurrandes omgring mig.
Jag är inte speciellt bra på ljuga, jag har en tendens att få en text i pannan där det står att jag ljuger. Detta har jag ärvt av min far som är ännu värre på det.
Jag föredrar katter framför hundar.
Jag tycker om att gå på tema fester, maskerader och så vidare, det kan vara det roligaste som finns. 
Jag är beroende av kläder, det är galet hur mycket kläder jag har. Jag har kläder till precis allt tror jag. Ofta kommer mina kompisar och frågar efter något speciellt och jag har det. Det har med att göra att jag inte kan kasta kläder.
Jag har på mig svarta jeans, en leopardmönstrad polotjocktröja, 6 silverringar på mina fingrar.
Jag dricker te helst hela tiden, jag älskar te.
Jag lyssnar på Animal Kingdom.
Jag blir arg på när människor slänger ur sig saker utan att veta vad de egentligen säger.
Jag blir rädd av tanken på att ta studenten samtidigt som det otroligt och öppnar cirka 1000 dörrar, man måste vara välja en.
Jag önskar mig en tågluff, passar bra med tanke på att min födelsedag närmar sig.
Jag är pinsamt dålig på att komma i tid till bussen på morgonen, det har blivit värre och värre dessa 3 år som pendlare tyvärr.
Jag är uppväxt någonstans i jämtlands skogar i ett litet rött torp med vita knutar och massor av djur.
 
Den här listan hittade jag på Floras blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0