Du finns i minnet 2013.

 
Idag är det första dagen på det nya året och igår va det nyårsafton. Det nya året firades med fina vänner och mycket glitter.
Jag och Frida i väntan om att möta upp Petter och äta nyårsmiddag.
 
Petter och Frida mina stiliga vänner, här på "tre rum" där vi åt en fin nyårsmiddag innan vi gick upp til Ida och Amandas lägenhet som var så mysig!
 
Erika, jag och Frida, vi var glada precis som alla andra som befann sig i denna 2a. 
 
När klockan började närma sig 12 så gick vi ner till badhusparken för att välkomna det nya året med fyverkerier och nyårspussar.
 
Petter, jag och Frida
 
Efter det gick jag och Frida vidare upp mot G3 för att hälsa på Elin och kramas med henne lite. Sedan vandrade vi hemåt för att lyckas få ett par timmar sömn. Det var min nyårskväll, mysig och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0