2013

 Det blev en del picknicks under sommaren då kvällssolen faktiskt var uppe ett tag.
 
 Jag åkte ner till stockholm och såg Iron maiden som var hur bra som helst, även om jag inte såg så mycket då min längd inte tillät det. Jag shoppade även fina klänningar på beyond retro.
 
När Juli förjade ta slut hoppade jag och Frida på ett flyg till London i en vecka. Vi firade Fridas fördelsedag på camden market, och fikade tårta. Vi gick även ut med 2 tjejer vi träffade och sjöng happy birthday. Vi gick på museum och fikade massor. 
 
Några dagar efter hemkomsten från London åkte vi vidare till Turkiet för att träffa Amanda som jobbade och bodde där. Vi åkte båt, låg på stranden och sov, gick upp till en gammal borg i 50 graders värme. Vi åt god mat och fick gratis drinkar och dansade tills tidigt på morgontimmarna.
 
Sista helgen innan sommarlovet var slut samlades vi i Elins lägenhet för att fira hennes födelsedag med tiara och fjäderboa. 
 
Skolan började och jag fotade inte så mycket. Jag pluggade och var allmänt trött och skolless.
 
Till slut var det Stinas tur att fylla 18 år. Hon bjöd på frukost som uppskattades väldigt mycket! Senare på kvällen träffads vi igen och fira både Stina och Maja med paket och sång.
 
När det börja dra ihop sig mot jultider så åkte jag och Frida på jamtli julmarknad som gör att man får julkänslor, med härstar som springer med bjällror, godis och gamla saker. Vi hittade söta får och köpte lite julklappar.
 
Sen var det julafton och lika fort var den över. Då sysselsatte jag mig med att umgås med vänner och dricka te i mina nya underbara koppar.
Sedan var det nyårsafton och jag firade med mina vänner. Det va ett bra år och ett bra slut på 2013.
2014 ska jag fota mer
        skriva dagbok varje dag
         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0