30/07/2014

Nu har jag jobbat klart för den här sommaren. Känns skönt att ta det lungt nu sista månaden innan jag ska börja på nya äventyr. Jag har nästan bara badat de här dagarna, tagit sovmorgon varje dag och hängt med vänner.
Igår bjöd jag på fika för att Frida fyllde år i söndags. 
Stina var där.
Jag bakade en regnbågstårta, den blev väldigt god och fin.
Frida va självklart också där.
Och även Elin. 
Här är Stina med min lilla (läs stora) katt. Han va också sugen på tårta, så han fick smaka en liten bit av Stina. Efter ha suttit ute några timmar så blev det lite för kyligt för oss sommarklädda, så då åkte gänget hem och jag satte mig och kolla på the big bang theory (det har blivit en av mina stora sysselsättningar).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0