2013

Jag tänkte göra en liten tillbaka blick på 2013 som har vart ett år med massor av bra händelser.
2013 började med att jag tillsammans med Frida fick för oss att klippa lugg en söndagkväll, vilket i efterhand va dumt eftersom jag vet att det är något jag inte trivs i. Dessutom klippte jag av mitt långa lockiga hår till kortare än axelkort. Trivdes lika bra i det som i lugg dock.
 Amelia och Frida. Det blev en del fikande på Tings från och till också mellan skola och plugg.
Lilla Liam döptes.
 
Frida och Petter. Jag var på lite festligheter tillsammans med mina vänner. Här för att träffa Elviras pojkvän från Grekland.
Jag fota Stina som är galet elegant och snygg på alla foton. Jag blev så nöjd med dessa att jag bestämde mig för att ställa ut dem.
 
Jag åkte ner till Stockholm över påsklovet för att hälsa på Saga som jag inte träffat på alldeles för länge. Det var en sådan rolig vecka med massa shopping och sena kvällar av skratt.
Sen kom den dagen som jag så länge väntat på. Jag fyllde 18 år! Alla de finaste va där och firade mig och jag var så glad att jag har de finaste vännerna. En av de bästa kvällarna 2013.
 Endast några få dagar efter min 18års dag gjorde jag min första tatuering som var så efterlängtad. Den är perfekt.
Annie. Jag fick sminka och fixa håret på fina studenter som skulle gå på bal. Jag var så avundsjuk ville helst följa med på bal.
I Juni bestämde jag mig för att börja om på nya tag med att byta blogg och lämna det förflutna.
Vi firade även Elvira som fyllde 18 år. Och vi passade även på att säga hej då då hon åkte till Grekland över sommaren.
 
Jag firade midsommar med Elin på en brygga ute i mitten av ingenstans med kransar av blommor i håret och vattnet skvalpande runt om kring oss.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0