en torsdag

 
I torsdags svängde Frida förbi och plockade upp mig för att gå till bibloteket och titta om vi hittade några böcker som vi kunde ta hem för att läsa nu när vi snart har massor av ledig tid till övers.
 
Efter det gick vi till kupan och letade efter något fint. Jag fick med mig en svart prickig skjorta hem. Den blir fin till sommaren den dagen solen inte värmer.
 
Sedan gick vi på en loppis där jag hittade en fin spegel att ta kort i.
 
Frida hittade ett bommigt typ som blev ett fint överkast och jag hittade ett gult fint tyg som bli en klänning kanske?
 
Lagomt trötta och lite fattigare gick vi hem till Frida. Hon bjöd på jättegod soppa och lite prat i solen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, sicken chock att vara huvudmotivet! Hehe

2014-04-29 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0