jag tänker väcka dig för att allt är inte vackert men du kan inte missa allt för det.

 
 
sommarlovet har varat i cirka fyra veckor och redan nu börjar jag planera hur jag ska hinna med allt
vilket inte ska behövas då det är 6 veckor kvar. mina dagar består av jobb, skissa, måla, dansa
på logdanser, handla på min morfars loppis. köpte hans gamla munspel. och i helgen fick jag äntligen sätta mig 
på tåget till stockholm och se iron maiden efter en lång väntan. passade på att besöa beyond retro, där jag köpte 2 på tok fördyra klänningar. dock va de värda varenda peng.
jag och frida har börjat räkna ner dagarna till london, 9 dagar kvar som jag längtar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0