Yran och andra sommarkvällar.

 
 
  Detta är bilder som som fångats genom min mobilkamera de senaste sommardagarna. Fikade med dessa en tisdagskväll.
Sedan kom yran och jag och frida satt och köade till Laleh bland annat. Vi tittade även på Miss Li i ett glittrande regn av konfetti.
Yrans stora höjdpunkt Linnea Henriksson. Så bra! Frida drack en kopp kaffe så vi kunde värma fingrarna då det klockan 02.00 inte längre var så varmt ute.
Vi träffade även dom här snygga!
 
En annan kväll va jag och bada, slutade med att jag bara badade fötterna eftersom jag tyckte det va kallt. Pappa tyckte däremot att det va varmt.
 
Idag var det varmt ute och jag och Frida tog med oss vattenmelon och satte oss på en brygga. Tyvärr försvann solen och den blåa himlen bakom gråa moln så vi åkte hem igen och drack en kopp te.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0